dilluns, 6 de març del 2017

Lletra decorada-fons marí/ Letra decorada-fondo marino


**

Bona tarda a tots i a totes, 

Per avui us he preparat una lletra decorada, ara que estan tan de moda. Aquesta es una lletra S d'alçada 10 cm i decorada com el fons marí. I a més a més inclou vídeo ^_^



Com veureu el vídeo, he començat donat una capa de pintura blanca acrílica a tota la lletra per tal de tenir un color de base més clar que el marró del cartró, evitant així que em pogués enfosquir el color que li he ficat a sobre. 



Seguidament amb pintures acríliques de varis tons de marró he fet la part de la sorra, i amb dos tons de blau la part de l'aigua. Per tal de donar una mica de textura a cada una de la zona, amb un paper de cuina he donat tocs sobre la pintura fresca per retirar parts i posteriorment amb la tècnica del pinzell sec he donat tocs amb colors de tons més foscos.


I ara es el torn de preparar les diferents imatges, per fer-les he utilitzat els segells de Lawn Fawn "Fintastic Friends" i "So Jelly". Un cop segellats amb tinta negre Memento els he acolorit amb els retoladors d'alcohol de la Sra. Granger.


Un cop pintats, retallats i repassat el contorn amb retolador negre, es el moment de començar la composició i enganxar tots els animals a la lletra.
Per acabar amb la decoració, amb retoladors de color blau he fet unes quantes bombolletes que he pintat amb Wink Stella glitter i he reomplert amb Glossy accents.


I per últim un altre toc de Wink Stella glitter en alguns dels peixos, corals i algues per acabar de donar el toc brillant "marca de la casa"

I fins aquí aquesta lletra decorada amb temàtica de fons marí, com sempre, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,  

Para hoy os he preparado una letra decorada, ahora que están tan de moda. Esta es una letra S, de unos 10 cm de altura y decorada como el fondo marino. Y aparte, incluye nuevo vídeo ^_^


Como veréis en el video, he empezado dando una capa de pintura blanca acrílica a toda la letra, para tener un color de base más claro que el marrón que tenía el cartón, evitando así que me pudiera oscurecer el color que le he puesto encima.



Seguidamente con pinturas acrílicas de varios tonos de marrón he hecho la parte de la arena y, con dos tonos de azul la parte del agua. Para dar un poco de textura a cada una de las zonas, con un papel de cocina he ido dando toques sobre la pintura fresca para retirar una parte y posteriormente con la técnica del pincel seco he dado toques con colores más oscuros.


Y ahora es el turno de prepara las diferentes imágenes, para hacerlas he usado los sellos de Lawn Fawn "Fintastic Friends" y "So Jelly". Una vez estampado con tinta negra Memento los he coloreado con los rotuladores de alcohol de la Sra. Granger.


Una vez pintados, recortados y repasado el contorno con un rotulador de color negro, es el momento de empezar con la composición y pegar todos los animales en la letra.
Para terminar con la decoración, con rotuladores de color azul he hecho unas cuantas burbujitas que he pintado con Wink Stella glitter y he rellenado con Glossy accents.


Y por último otro toque de Wink Stella glitter en algunos peces, corales y algas para terminar de dar el toque brillante marca de la casa"

Y hasta aquí, esta letra decorada con temática de fondo marino, como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada