dimarts, 2 de gener del 2018

Postals nadal 2017 / Postales navidad 2017


**


Bona tarda a tots i a totes i MOLT BON ANY NOU!!!

Avui, un cop superat bona part de les festes nadalenques, us vull ensenyar les postals de Nadal que he preparat aquest anys per amics i familiars.

 La targeta d'aquest any ha estat molt simple i monocromàtica, per realitzar-la he fet servir els segells d'Artemio "Joyeux Noël" i tinta blanca de Hero Arts el color "unicorn".


La base de la targeta és una cartolina de color craft retallada a una mida de 15*8,5 cm (més estreta de les que faig normalment). Hi he anat estampant els diferents segells de la col·lecció per capes fins aconseguir el disseny que veieu.


Amb tot estampat, i amb l'ajuda de colors de fusta, he acolorit algunes de les parts de la targeta i amb el color blanc he pintat una vora per tot el voltant.

En algunes zones, un cop acolorit, he donat el toc brillant amb el Wink Stella Glitter.


Per últim he preparat els sobres a conjunt, també són de paper craft i en ells hi he segellat tres arbres per donar continuïtat amb la targeta. Amb l'ajuda del retolador negre de Tombow he escrit els noms i les adreces fent una mica de cal·ligrafia.


I fins aquí les targetes de Nadal d'aquest any 2017, espero que a vosaltres us hagin agradat tant com a les persones que les han rebut. Ens veiem al pròxim post.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas y FELIZ AÑO NUEVO!!

Hoy, una vez superadas buena parte de las fiestas navideñas, os quiero enseñar las postales de Navidad que he preparado este año para amigos y familiares.


La tarjeta de este año es muy simple y monocromática, para realizarla he usado los sellos de Artemio "Joyeux Noël" y tinta blanca de Hero Arts el color "unicorn".


La base de la tarjeta es una cartulina de color craft recortada a unas medidas de 15*8,5 cm (más estrecha que las que hago normalmente). He ido estampando los diferentes sellos de la colección por capas hasta que he logrado el diseño que veis.


Una vez listo el estampado, y con la ayuda de los colores de madera, he coloreado algunas partes de la tarjeta y con el color blanco he pintado un borde en todo el margen.

En algunas zonas, una vez coloreadas, he dado el toque brillante con el Wink Stella Glitter.


Por último, he preparado los sobres a conjunto, también son de papel craft y en ellos he estampado tres árboles para dar continuidad con la tarjeta. Con la ayuda del rotulador negro de Tombow he escrito los nombres y las direcciones haciendo un poco de caligrafía.


Y hasta aquí las tarjetas navideñas de este año 2017, espero que a vosotros os hayan gustado tanto como a las personas que las han recibido. Nos vemos en el próximo post.

BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada