dilluns, 22 de gener del 2018

Scraproom tour


**


Hola a tots i a totes,

Avui desprès de casi 17 hores carregant el vídeo a Youtube, us puc presentar el tour per la meva habitació on faig les manualitats, la meva "scraproom".



Aquí us deixo el tan esperat vídeo, es una mica llarget i amb alguns errors i tremolors a la gravació, però ja sabeu que sóc novatilla.



Com heu pogut veure, el armari fet a mida consta de 5 parts, dues parts amb estanteria i tres parts en porta. Dos d'aquestes portes són per coses de casa i la resta material de scrap.


En les diferents estanteries hi tinc per una banda les cartolines de colors, blanques i paper d'aquarel·la i en l'altre en les safates del Ikea els fulls decorats, paper vegetal i etiquetes.


En la balda següent, hi tinc les fustes, papers decorats petits, lluentons, enganxines, i alguns die cuts. En les dues superiors, la caixa amb el kit de lettering, les cintes i en l'altre la maleta amb el material per l'àlbum de la boda.


La taula es pot amagar i així pot quedar més recollit. El moble amb els retoladors també està fet a mida, en ell, hi tinc tant els retoladors d'alcohol, com altres retoladors aquarelables o de lettering.


Sota la taula hi tinc els fulls en brut i algunes caixes de Ikea que tenen varies coses de casa com endolls, piles, cinta....


En la part vertical sota la taula, hi ha les cartolines grans, te l'alçada perfecte perquè em puguin cabre sense que es dobleguin.


En la part que està tancada per la porta hi tinc, els stencils, pols de embossing i seguidament dues baldes amb els segells. Cadascú té el seu sobre de plàstic etiquetat amb el Dymo i estan separats per mides (els troquels també estan dins del sobre).




Per últim en el calaix hi tinc els sobres de colors, alguns clips i altres coses varies. Sota el calaix hi tinc la resta d'eines com la Crop-a-dile, fuse tool troqueladores grans, la cisalla..... 


I fins aquí les fotos i el vídeo de l'habitació on treballo i que comparteixo amb les taules amb els ordinadors, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!

**




Hola a todos y a todas, 

Hoy después de casi 17 horas cargando el vídeo en Youtube, os puedo presentar el tour por mi habitación donde hago las manualidades, mi "scraproom".


Aquí os dejo el tan esperado vídeo, es un poco largo y con algunos errores y temblores en la grabación, pero ya sabéis que soy novatilla.



Como habéis visto, el armario hecho a medida consta de 5 partes, dos partes con estantería y tres partes con puerta. Dos de estas puertas son para cosas de casa y el resto es material de scrap.


En las diferentes estanterías tengo un lado para las cartulinas de colores, blancas y papel de acuarela y en el otro en las bandejas de Ikea las hojas decoradas, papel vegetal y etiquetas.


En la siguiente, tengo las maderitas, papeles decorados pequeños, pegatinas y algunos die cuts. En las dos superiores, la caja con el  kit de lettering, las cintas y en la otra la maleta con el material para el álbum de la boda.


La mesa se puede esconder y así queda la habitación más recogida. El mueble con los rotuladores también está a medida y en el tengo tanto los rotuladores de alcohol, como los acuarelables o los de lettering.


Debajo la mesa tengo las hojas en sucio y algunas cajas de Ikea que tiene varias cosas de casa como los enchufes, pilas, cinta de carrocero....


En la parte vertical debajo la mesa, están las cartulinas grandes, tiene la altura perfecta para que puedan caber sin que se doblen.


En la parte que está cerrada por la puerta tengo los stencils, polvos de embossing y seguidamente dos baldas con los sellos. Cada uno está puesto en un sobre  de plástico etiquetado con el Dymo y separados por medidas (los troqueles también están dentro del sobre)



Per último en el cajón, tengo los sobres de colores, algunos clips y cosas varis. Debajo del cajón tengo el resto de herramientas como la Crop-a-dile, fuse tool, troqueladoras grandes, la cizalla..... 


Y hasta aquí las fotos y el vídeo de la habitación donde trabajo, que como habéis visto comparto con las mesas de los ordenadores, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada