dimarts, 16 de gener del 2018

Quadre per nadons 2/ Cuadro para bebes 2


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto una nova versió del quadre personalitat per nadons que vaig fer, aquí podeu veure els models anteriors i en la següent foto us presento la nova versió.


 He començat amb un quadre de fusta de la marca Artemio (comprat al Abacus) per fotos de 13*18 cm. Amb pintura chalk en spray de la marca Fleur, el color cream love, he pintat tota la fusta.


Un cop la pintura s'ha assecat, he llimat algunes de les zones per tal que aparegués el color de la fusta i donar la sensació de desgastat.


Les fustetes que he fet servir, són variades, les que tenen formes florals, són de Gigietmoi i com que eren molt clares i es confonien amb el blanc del quadre, les he decolorat una mica amb tinta distress, en concret amb el color Brushed Corduroy.


Per últim tan sols em falta enganxar totes les figuretes de fusta pel perímetre del marc i ja tenim un altre marc personalitzat i fet a mà perfecte per felicitat al nou vingut. 


Espero que us hagi agrada i ens veiem el pròxim dia en un nou post.

PETONS!!!


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo  una nueva versión del cuadro personalizado para bebes que hice, aquí podéis ver los modelos anteriores y en la siguiente foto os presento la nueva versión


He empezado con cuadro de madera de la marca Artemio (comprado en la Abacus) para fotos de 13*18 cm. Con pintura chalk en spray de la marca Fleur, el color cream love, he pintado tota la madera.


Una vez tengo seca la pintura, he lijado algunas zonas para que aparezca el color de la madera y dar la sensación de desgastado.


Las maderitas que he usado, son variadas, las que tienen formas florales, son de Gigietmoi y como eran muy claras y se confundían con el blanco del marco, las he decolorado un poco con tinta distress, en concreto el el color Brushed Corduroy.


Por último tan solo falta pegar todas las figuritas de madera en el perímetro del marco y ya tenemos otro marco personalizado y hecho a mano perfecto para felicitar al recién nacido.


Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día en un nuevo post.

BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada