dilluns, 15 de febrer del 2016

Dedicatòries de fusta / Dedicatorias de madera


**

Bona tarda a tots i a totes, avui uns vull ensenyar aquestes rodonetes de fusta que he decorat i que ens poden servir per decorar de forma original un regal, una planta o el que vulgueu.

He seleccionat les fustestes que millor anaven per la mida dels dibuixos que volia ficar. He tornat a recórrer als segells "Pasan las hojas" de la Vida en Scrap per fer els animalets i amb tinta negra Versamark he segellat directament sobre cada peça. 


Un cop segellat el dibuix, ha sigut el torn de la dedicatòria, dos desitjant un feliç aniversari, i la tercera donant les gràcies.


Un cop tot enllestit, arriba l'hora de donar color, en aquest cas amb colors de fusta. He anat pintant cada animalet i dibuixant la gespa del terra.



Per últim, ja sols queda fer el foradet per passar el cordill i passar el propi cordill, en aquest cas de color marró i rústic per fer-ho tot més natural.

I fins aquí el post d'avui, espero que us hagi agradat i ens veiem aviat.
PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas, hoy os quiero enseñar estas redondas de madera que he decorado y que nos pueden servir para decorar de forma original un regalo, una planta o lo que queráis.


He seleccionado las maderitas que se adaptaban mejor a las medidas de mis dibujos. Para decorarlas, he vuelto a recurrir a los sellos de "Pasan las hojas" de la vida en Scap y con tinta negra Versamark lo he estampado directamente en la madera.


Una vez estampado el dibujo, ha llegado la hora de las dedicatorias, en este caso, dos para desear feliz aniversario y una para dar las gracias.


Una vez listo el dibujo, llega el momento de dar color tanto a los animales como a la hierba donde están apoyados. Para ello he usado colores de madera.



Por último, ya solo nos queda hacer el agujero para poder pasar el cordel y pasar el propio cordel. En este caso he utilizado uno de color marrón y con aspecto rústico para dar un toque más natural a todo el conjunto.


Y hasta aquí el post de hoy, espero que os haya gustado y nos vemos pronto.

BESOS!!!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada