dijous, 25 de febrer del 2016

Jubilada i gaudint de l'experiència


**

Bona tarda, avui una postal super personalitzada i feta per un encàrrec. Una coneguda es jubila i mereix que es celebri " a lo grande".




I aquí està avui li toca al torn al paper d'aquarel·la i a les tintes distress, la veritat es que es poden fer tantes coses amb elles!!!! Comencem, pel segell del sentiment al qual li he fet embossing en calent i de color blanc.


Un cop ja fet sentiment he mullat la meitat inferior del full, ben mullat i amb tres colors de tinta blava (tumbled glass, peacock feathers i chipped sapphire) he anat fent passades aleatòries fent les diferents de-coloracions. Entre capa i capa he anat assecat amb el assecador.



Per últim en el fons del mar hi he ficat unes gotetes d'aigua a la qual hi havia ficat una mica de perfect pearls per donar brillo. Per fer el cel, he utilitzat la tinta blava més fluixa (tumbled glass) per donar un toc de color i que no fos blanc.


Es el torn del gat, com sempre l'he calcat d'una col·lecció de segells, en aquest cas de la casa Newton's Nook, la "summer vacation". Un cop calcat en una cartolina blanca, l'he pintat amb colors de fusta, retallat i donat un toc de Wink Stella Glitter en la zona del flotador i para-sol.


Es el torn de muntar la targeta, a la base de la aquarel·la hi enganxo el gatet amb varis cuadradets de foam. Per la dedicatòria de la part superior he fet servir unes lletres autoadhesives que tenia de ja feia molt temps, i que al tenir aquest coloret verdós combina amb el mar. Per últim tot això ho he pegat amb més foam, sobre una cartolina blanca.


I fins aquí la targeta d'avui, ja veieu que avui és molt molt personalitzada, esperem que li agradi a la homenatjada el toc d'humor que li he donat.

Ens veiem el dilluns, PETONS i bon cap de setmana!


**

Buenas tardes, hoy una postal súper personalizada y hecha para un encargo. Una conocida se jubila y merece que se celebre a lo grande.


Y aquí está la tarjeta, hoy le toca el turno al papel de acuarela y a las tintas distress, la verdad es que se pueden hacer tantas cosas con ellas, me encantan!!! Empezamos por el sello con la dedicatoria al cual le hacemos embossing en caliente de color blanco.


Una vez hecho el sentimiento, he mojado la mitad inferior de la hoja con abundante agua y con los tres colores de tintas azules (tumbled glass, peacock feathers y chipped sapphire) he ido haciendo pasadas aleatorias para crear las distintas decoloraciones. Entre capa y capa he ido secando con el secador.



Por último en el fondo del mar, he puesto unas gotas de agua que contenía perfect pearls para darle brillito. Para hacer el cielo, he utilizado la tinta azul más floja (tumbled glass) para darle un pequeño toque de color y que no fuera blanco.


Es el turno del gatito, como siempre lo he calcado de una colección de sellos, en este caso de la casa Newton's Nook, la "summer vacation". Una vez calcado en una cartulina blanca lo he pintando con colores de madera, recortado y dado un toque de Wink Stella Glitter en la zona del flotador y sombrilla.


Ya toca montar la tarjeta, a la base de la acuarela, le he pegado, con cuadraditos de foam, el gatito. Y para la dedicatoria de la parte superior he utilizado unas letras autoadhesivas que tenia de ya hacía tiempo, pero que pegaban bien con el color azul. Por último todo esto lo que he pegado con más foam a una cartulina blanca. 


I hasta aquí la tarjeta de hoy, ya veis que hoy es muy pero muy personalizada, esperemos que le guste a la homenajeada el toque de humor que le hemos dado a la situación.

Nos vemos el lunes, BESOS y buen fin de semana!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada