dilluns, 8 de febrer del 2016

Targeta/tarjeta Sant valentí


**

Bona tarda a tots i totes, aquest dissabte és Sant Valentí, el dia oficialment establert com el dia del amor.... Són opinions però com Sant Jordi no hi ha res!!!

Tot i ser pro Sant Jordi i no gens amiga de Sant Valentí, per no ser menys, he fet una targeta dedicada especialment per aquest dia.



I aquí la teniu, una targeta plena de cors i amb finestretes preparades per "shaked". Per començar la targeta, he agafat un paper estampat amb aquests globus-cor, dels quals n'he retallat una quants.

El forats retallats, els he preparat per poder emplenar-los de lluentons, he ficat un tros de plàstic darrera cadascun i foam per donar el espai necessari als lluentons, seguidament els he omplert i he tapat el forat amb una cartolina blanca. 

 

Un cop fet la part de la shaked card, he enganxat, amb més foam, la targeta a una base de cartolina negra. Ara es el torn de la dedicatòria, en els cors que quedaven lliures, he escrit la paraula I LOVE YOU, un en cada cor i després l'he cobert de glossy Accents.


Per últim, abans de donar per finalitzada, la targeta, he cobert els cors roses sense decorar amb Wink Stella Glitter (m'encanta aquest boli de purpurina ^_^)


Finalment he enganxat tota l'estructura a una cartolina blanca i ja tenim la nostra postal per Sant Valentí llesta.

Ja heu vist que partint d'un paper estampat i amb 4 retocs qualsevol de vosaltres pot arribar a fer una postal de sant Valentí, ANIMEU-VOS!

PETONS!

 **

Buenas tardes a todos y a todas. Este domingo es San Valentín, el oficialmente celebrado día de los enamorados... son opiniones pero donde este Sant Jordi... que se quite el 14 de febrero :)
Y aunque soy pro Sant Jordi, he pensado que, de todos modos podría preparar una tarjeta para el día de los enamorados, así que aquí la tenéis.


Una tarjeta llena de corazones y con ventanitas preparadas para "shaked". Y empezamos partiendo de un papel estampado con estos globo-corazones, de los cuales he recortado algunos.
Los agujeros que he obtenidos los he preparado para shaked card, así que primero le he puesto una hoja de acetato, seguida de foam para crear el grosor de agujero necesario para que me cupieran todas las lentejuelas. Seguidamente he llenado los agujeros y los he tapado con cartulina blanca.


Una vez hecha la parte de shaked card, he enganchado el conjunto a una cartulina negra, para darle ese borde más oscuro que contrastara.
Es el turno de la dedicatoria, en tres de los corazones que me quedaban sin decorar, he escrito las palabras "I LOVE YOU" y luego los he cubierto de Glossy Accents para darles volumen.


Por último, antes de dar por terminada la tarjeta, he cubierto los corazones rosas sobrantes con Wink Stella Glitter (me encanta este boli de purpurina ^_^) 


Finalmente, enganchamos toda la estructura a una cartulina blanca y ya tenemos nuestra tarjeta para San Valentín lista.
Espero que os haya gustado, y ya veis que con un papel decorado y 4 retoques cualquiera de vosotros puede prepara una tarjeta de San Valentín, así que ANIMAROS!!!

BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada