dissabte, 20 de febrer del 2016

Hexàgons/ Hexágonos


**

Bon dia a tots i a totes,

Aquesta setmana ha estat un lio.. i per això la entrada del dijous surt amb retard. Avui us porto una targeta molt simple i fàcil amb formes geomètriques.




I aquí la teniu, com veieu és molt simple. Comencem a una cartolina blanca, sobre la qual hi he aplicat dos colors de tintes distress, mustard seed i spiced marmalade. Un cop aplicades les tintes hi  he tirat unes gotetes d'aigua per alterar-les.


Un cop feta la base, he passat la cartolina per la big shot dins d'una carpta d'embossing per donar-li el relleu. Seguidament he retallat el full en forma d'hexàgons.


A continuació, he començat a muntar la targeta, he enganxat els hexàgons retallats i pintats deixant un espai entre ells, que posteriorment he retallat. En aquest espai hi he estampat el sentiment.


Al ser un foradet, el sentiment es veu tant des de la part frontal com des de la part interior.


I fins aquí la targeta d'avui, com heu vist avui es molt simple, ràpida i fàcil de fer.

Espero que us hagi agradat, PETONS!


**

Buenos días a todos y todas,

Esta semana ha sido un lio, y por eso la entrada del jueves sale con retraso.... Hoy os traigo una tarjeta muy simple y fácil de hacer con formes geométricas.

Y aquí la tenéis, como veis es una tarjeta muy simple. Empezamos con una cartulina blanca sobre la cual he aplicado dos colores de tintas distress, mustard seed y spiced marmalade. Una vez aplicadas las tintas he tirado unes gotitas de agua para alterarlas.


Una vez hecha la base, he pasado la cartulina decorada por la big shot, dentro de una carpeta de embossing para darle el relieve. Posteriormente la he cortado en forma de hexágonos.


Seguidamente, he montado ya la tarjeta, distribuyendo las distintas piezas decoradas, pero dejando un hueco entre ellas. Dicho hueco lo he cortado y es el que contiene el sentimiento.


He estampado la dedicatoria en el agujero, para que de este modo se vea desde la parte frontal y también des del interior de la tarjeta.


Y hasta aquí la tarjeta de hoy, como habéis visto es una tarjeta muy simple, fácil y rápida de hacer.

Espero que os haya gustado, BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada