dilluns, 25 d’abril del 2016

Llibre-guardiola/ Libro-hucha RETO ABRIL UP&SCRAP


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui torno a participar en els reptes mensuals de la botiga UP&SCRAP, aquest més es titulava "MÁS ALLÁ DEL SCRAP" i la proposta era realitzar alguna cosa amb el material de scrap, però el més allunyat possible de la definició estricte de la paraula scrapbooking.

Així que m'he decidit per alterar un llibre vell i convertir-lo amb una guardiola, amb candau i tot :)



Aquest llibre alterat, l'he fet per regalar-lo al meu pare que d'aquí uns mesos anirà amb uns amics a fer el camino de Santiago en bicicleta, així pot estalviar per comprar-se tot el equipament necessari. 


He partit d'un llibre vell el qual he folrat amb un full de paper de 30x30 cm decorat amb tons marrons i beix. Com el llibre és més gran que els 30 cm que fa el full, he afegit a la banda lateral dreta un altre troç de paper decorat en forma de tiquets antics.


A la part central de les tapes del llibre, hi he posicionat un mapa de la ruta en bicicleta que han de fer, en el qual, com podeu veure, li falten alguns trossos, en concret tres, cadascun dels quals té un numero que forma el codi del candau.

Sense els tres trossos de mapa que falten no es pot obrir el candau i treure el diners que s'hi fiquen, així que li hem anat donat el trossos a mode de gimcama per fer el regal més original.


Per poder ficar candau al llibre, he fet un forat a cada una de les tapes i li he ficat un eyelet, per donar més resistència al forat.

Per últim en la tapa hi faltava el títol, així que amb lletres de suro i de color marró he escrit el nom.


A la part interior he hagut que retallar el espai on s'emmagatzemaran els diners. He deixat una vora a tres dels cantons, he buidat la part central i he fet una obertura a la part superior per on es ficaran els diners.


Seguidament he entintat totes les vores amb tinta distress vintage photo, tant les exteriors com les interiors, incloses les pàgines del llibre. I segellat, amb un segell gran de fons de papallones, la part interior de la tapa perquè no quedés de color cru.


I fins aquí el llibre alterat que us he portat avui, espero que us hagi agradat i ens veiem dijous.
Us deixo el link del repte d'abril per si us animeu.

PETONS!

**

Buenas tardes a todos y todas,

Hoy vuelvo a participar en los retos mensuales de la tienda UP&SCRAP, este mes se titulaba "MÁS ALLÁ DEL SCRAP" y la propuesta era realizar alguna cosa con el material de scrap, pero lo más alejado posible de la definición estricta de la palabra scrapbooking.

Así que me he decidido por alterar un libro viejo y convertirlo en una hucha, con candado incluido :)



Este libro alterado, lo he hecho para regalárselo a mi padre, que dentro de unos meses, se va con unos amigos a hacer el camino de Santiago en bicicleta, así puede ahorrar dinero para comprarse todo el equipamiento necesario.


He cogido un libro viejo y he empezado forrándolo con una hoja de 30x30 cm decorada con tonos marrones y beige. Como el libro es más grande que los 30 cm que hace la hoja, en el lateral derecho he escogido otro pedazo de papel que conjuntara con los tonos que tenia.


En la parte central de las tapas, he situado un mapa de la ruta en bicicleta que tienen que hacer, en el cual, como podéis ver faltan algunos trozos, en concreto tres, que aparte tienen un número que es el código que sirve para a abrir el candado.


Se necesitan los tres trozos para abrir el candado y poder sacar el dinero, así que le hemos dado los cuadrados a modo de gimcama para hacer el regalo más original.


Para poder poner el candado al libro, he hecho un agujero en cada una de las tapas, que he cubierto con un eyelet para dar más resistencia.

Por último solo nos queda ponerle el título al libro, para ello he utilizado letras de corcho combinadas con pegatinas marrones.


En la parte interior, he tenido que hacer un vaciado para crear el espacio para contener el dinero. Para ello, he dejado un borde en tres de los lados y en el cuarto he creado la apertura en la parte superior por donde pondremos el dinero.


He entintado los bordes con tinta distress vintage Photo, tanto las exteriores como las interiores, incluidas las páginas del libro. Por último, he estampado un sello grande de fondo de mariposas en la parte interior de la tapa para no dejar ese espacio de color crudo.


Y hasta aquí el libro alterado que os he traído hoy, espero que os haya gustado y nos vemos el jueves.

Os dejo el link del reto de abril por si os animáis.

BESOS!

**

2 comentaris:

  1. Doncs és molt xulo! Has fet un scrap anti-booking!

    ResponElimina
  2. Que bonito te ha quedado!
    Y es que con el material de scrap se pueden hacer tantas cosas... :)
    Mucha suerte en este reto, anímate a participar en el reto de Mayo y crea la exploding box más bonita del mundo!

    Un besito
    Equipo de Up&Scrap

    ResponElimina