dijous, 21 d’abril del 2016

Punts de llibre St. Jordi 2016/ Puntos de libro St. Jordi 2016


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui faig un recopilatori dels tres punts de llibre que he preparat per aquest Sant Jordi.




El primer punt de llibre, és el que vau veure el dimarts al facebook, amb un estil molt vintage. He partit d'una cartolina beix i amb la ajuda d'una blonda en forma de cor i tinta distress Brushed Corduroy he fet el fons.


Amb tinta marró he segellat les dues frases i amb embossing verd i vermell he estampat la rosa al mig de cor.


Per últim una mica de cordill marró a l'extrem esquerra i una cinta de tul marró a la part superior.


Anem pel segon, aquest molt més infantil. Un punt de llibre cantoner en el qual el drac protagonista treu la cua per fora del llibre.


He partit d'una cartolina blanca en la qual he segellat el drac, posteriorment i amb els retoladors d'alcohol he pintat tota la figura i el fons.


Per últim, en vermell, he segellat el "M'agrada llegir" i he aplicat una mica de Wink Stella Glitter en el llibre, el príncep i la princesa.



I anem ja pel tercer i últim. Per fer aquest he partit de la mateixa cartolina beix que en el primer. Amb tinta groga i el segell de la rosa, he creat el fons del punt de llibre. El espais que m'han quedat els he emplenat amb petits cors vermells.


A la part inferior hi he segellat en negre, i sense pintar el príncep i la princesa i per escriure la paraula Sant Jordi, he fet servir lletres de suro.


Per aquest punt de llibre no podia faltar la cinta catalana coronant la apart superior.



I fins aquí els tres punts de llibre especial per aquest Sant Jordi, com sempre espero que us hagin agradat i que el dissabte passeu una MOLT BONA DIADA!

MOLTS PETONS!


PD.: pels que us heu adonat..., si, us confirmo que el llibre del segon punt de llibre, es el "La vida según Sheldon" de Toni de la Torre. El meu regal del Sant Jordi de l'any passat i un llibre molt divertit ^_^



**

Buenas tardes a todas y a todos,

Hoy os hago recopilatorio de los tres puntos de libro que he preparado para este Sant Jordi.


El primer punto de libro, es el que visteis el martes en el facebook, con un estilo muy vintage. He partido de una cartulina beige y con la ayuda de una blonda en forma de corazón y tinta distress Brushed Corduroy he hecho el fondo.


Con tinta marrón he estampado las dos frases y con embossing en verde y rojo he estampado la rosa en la parte central de corazón.


Por último un poco de cordel marrón en el extremo izquierdo y una cinta de tul marrón en la parte superior.


Vamos por el segundo, este más infantil. Un punto de libro esquinero en el cual el dragón protagonista saca la cola por fuera del libro.


He empezado con una cartulina blanca en la cual he estampado la  figura del dragón, posteriormente y con los rotuladores de alcohol he pintado toda la figura y el fondo.


Por último, en rojo, he estampado el "M'agrada llegir" y he aplicado Wink Stella Glitter en el libro, el príncipe y la princesa.


Y vamos ya por el tercer y último. Para hacer este he empezado con la misma cartulina de color beige que en el primero. Con tinta amarilla y el sello de la rosa he creado el fondo del punto de libro. Los espacios que me han quedado entre las rosa, lo he llenado con pequeños corazones rojos.


En la parte inferior he estampado en negro y sin colorear al príncipe y a la princesa y para escribir la palabra Sant Jordi, he hecho servir letras de corcho.


Y para este punto de libro no podía faltar la cinta catalana coronado la parte superior.



Y hasta aquí los tres puntos de libro especiales para este Sant Jordi, como siempre espero que os hayan gustado y que el sábado paséis una FELIZ DIADA!

MUCHOS BESOS!


PD.: para los que os habéis dado cuenta..., si, os confirmo que el libro del segundo punto de libro es "La vida según Sheldon" de Toni de la Torre. Fue mi regalo de Sant Jordi del año pasado y un libro muy divertido ^_^

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada