dijous, 11 de febrer del 2016

Amor de tags


**

Bona tarda a tots i a totes, continuem amb la temàtica del amor. Avui uns tags o etiquetes per acompanyar els nostres regals.

Aquí teniu aquesta parella d'etiquetes inspirades en els segells de Lawn Fawn, "Science of Love" i "Love'n Breakfast".




Comencem pel de Love'n Breakfast, la base és una cartolina de color craft retallada a mà amb la forma de la etiqueta. Amb retolador negre, he calcat els dibuixets de la sal i el pebre i els ous ferrats i el bacon.

He escrit també la dedicatòria i amb retolador vermell  he fet un fals cosit pel voltant de la targeta. Un brillant en forma de cor i la cinta vermella enllesteixen la etiqueta.


Per fer la segona etiqueta, he utilitzat un paper estampat que he retallat en forma de cercle. En una cartolina blanca he dibuixat les tres provetes o matrassos que he pintat en colors de fusta.


He enganxat les provetes a la base i amb retolador negre he escrit la formula i la dedicatòria. Ja sols queda una mica de Wink Stella glitter en els dibuixos, entintar les bores i el cordill per acabar el segon tag.


I fins aquí l'entrada d'avui, com sempre espero que us hagi agradat i ens veiem dilluns.

PETONS! 


**

Buenas tardes a todos y a todas, continuamos con la temática del amor. Hoy tocan unos tags o etiquetes para acompañar nuestros regalos.

Aquí tenéis esta pareja de etiquetes inspiradas en los sellos de Lawn Fawn, "Science of Love" y "Love'n Breakfast".


Y empezamos por la "love'n breakfast", partiendo de una cartulina craft recortada con la forma de la etiqueta. Con rotulador negro, he calcado los dibujitos de la sal y la pimienta y el del huevo y el bacón.


En negro también he escrito la dedicatoria. Cambiamos a rotulador rojo para dibujar el falso cosido en todo el perímetro. Le he añadido un brillante en forma de corazón y he puesto la cinta roja para terminar esta etiqueta.


Para la segunda etiqueta he partido de un papel estampado que he cortado en forma de círculo. En una cartulina blanca he dibujado las distintas probetes o matraces que he pintado con colores de madera.


Para montar la etiqueta he pegado las figuritas en el papel estampado. Con rotulador negro he escrito la formula y la dedicatoria. Ya solo queda un poco de Wink Stella glitter para dar brillito, entintar un poco los bordes y poner el cordel, para poder terminar el segundo tag. 


Y hasta aquí la entra de hoy, como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos el lunes.

BESOSSS!!!


**

2 comentaris:

  1. Si es plastifiquen valdríen per etiqueta de maleta oi?
    Un dia en podríes fer!

    ResponElimina
  2. Si es podria provar, també haurien de ser mes rígides, amb cartró. Bona idea!!

    ResponElimina