dilluns, 22 de febrer del 2016

Papallones/ Mariposas


**

Bona nit a tots i a totes, avui una nova postal d'aniversari.

Per fer-la he utilitzat un segell amb aquesta decoració de lletres i papallones. Amb tinta marró l'he segellat sobre cartolina blanca. Seguidament amb una mica de tinta distress old paper he decolorat el fons.




Un cop feta la base, amb el mateix segell, he segellat amb tinta versamark dos de les papallones en un tros de paper vegetal per tal de fer-li embossing en calent de color taronja. Un cop fetes les he retallat pel perímetre i amb dos punts de cola les he enganxat sobre la cartolina.


Per fer la dedicatòria, he estampat el segell de "felicitats" també sobre paper vegetal i en aquest cas he fet embossing en calent però de color blanc. Amb una mica de foam he enganxat el "felicitats" a la targeta.


Per últim una mica de cordill envoltant la part superior i inferior de la dedicatòria i uns punts de Liquid pearls platejat a les cantonades.


Tota la estructura la he muntada amb foam sobre una targeta de cartolina color marró per mantenir el toc natural del conjunt.

I fina aquí la targeta d'avui, com sempre, espero que us hagi agradat i ens veiem al pròxim post.

PETONS!


**

Buenas noches a todos y a todas, hoy una nueva postal de aniversario.

Para hacerla he utilizado un sello con esta decoración de letras y  mariposas. Con tinta marrón he estampado el sello sobre una cartulina blanca. Seguidamente con un poco de tinta distress old paper he decorado el fondo.


Una vez hecha la base, con el mismo sello, he estampado con tinta versamark dos de las mariposas en una trozo de papel vegetal, para posteriormente hacerle embossing en caliente de color naranja. Una vez hechas, las he recortado por el perímetro y las he enganchado a la base con unas gotitas de pegamento.


Para hacer la dedicatoria, he estampado el sello con la palabra "felicitats" también en un trozo de papel vegetal, pero en este caso el embossing en caliente lo he hecho de color blanco. Un poco de foam me ha servido para pegar la palabra a la base.


Por último un poco de cordel envolviendo la parte superior y inferior de la dedicatoria y unos puntos de Liquid Pearls plateado para las esquinas.


Tota la base, la he pegado con foam a una cartulina de color marrón para mantener el tono natural del conjunto.

Y hasta aquí, la tarjeta de hoy, como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos en el próximo post.

BESOS!!


**

1 comentari:

  1. Aquestes postals que fas que surt una part cap enfora són molt maques. Són 100% professionals.

    Publiques molt! És una llàstima que no m'envïi una notificació quan treus un post nou. He de mirar de fer-ho.

    ResponElimina