dilluns, 23 de maig del 2016

Detalls de bateig-Caixetes amb sabonets/ Detalles de bautizo-Cajitas con jaboncitos


**

Bona tarda a tots i a totes, 

Avui us porto una entrada molt especial, aquests detallets en forma de caixeta que he preparat pel bateig del fill d'uns amics.



Per fer les caixetes he utilitzat varies fulles decorades de mida 15*15 cm i de diferents col·leccions, que he anat doblegant per fer la forma. Seguidament i amb l'ajut de la Big Shot, he troquelat les tres finestres de la capsa, que posteriorment he cobert amb plàstic d'enquadernar per la part interior. 




Al interior de cada caixeta, hi he ficat una figureta, en forma d'animal, de sabó perfumat. Per tal que no es bellugues tant i quedes millor col·locada li he fet una mica de llit amb paper de seda. 


A continuació, he preparat la etiqueta que anirà enganxada en el llaç que tanca la capsa. Per fer-la he preparat trossos de cartolina blanca als quals els hi he segellat diferents cercles de diferents colors per tal de fer un discret estampat. Sobre el estampat hi he ficat la fotografia del nadó i en el paperet verd que veieu al peu, hi he inclòs el nom del nen i la data de bateig


Per acabar la caixeta, he lligat la etiqueta a la part posterior i amb cordills de colors diferents he fet una llaçada per tancar el detallet.


L'últim detall dels regals ha estat aquesta capsa de maduixes reciclada, pintada de blanc i decorada amb paper estampat que m'ha servit per poder transportar tots els regals. No hi podia faltar el nom del homenatjat a la part davantera, troquelat amb una mica de goma eva.


I fins aquí els detallets que he preparat per aquest bateig, espero que us hagin agradat.

En cas que vulgueu sorprendre als vostres convidats amb uns regals tan xulos i originals com aquestos, no dubteu en preguntar-me i estaré encantada de preparar-vos uns detallets especials per a cada celebració.

PETONS!


**

Buenas tardes a todos y a todas, 

Hoy os traigo una entrada muy especial, estos detalles en forma de cajitas que he preparado para el bautizo del hijo de unos amigos.



Para hacer las cajitas he utilizado varias hojas decoradas, de medida 15*15 cm y de diferentes colecciones, que he ido doblando para hacer la forma. Seguidamente y con la ayuda de la Big Shot, he troquelado las tres ventanas de la caja, que posteriormente he cubierto con plástico de encuadernar por la parte interior. 



En el interior de la cajita he colocado una figurita, en forma de animal, de jabón perfumado. Para que no bailara mucho dentro de la caja, he puesto unos trozos de papel de seda en el culo de la caja para que la figura se aguantase mejor.


A continuación, he preparado la etiqueta que irá pegada en el lazo que cierra la caja. Para hacerla, he preparado trozos de cartulina blanca en los cuales he ido estampando unos círculos en varios colores para crear un discreto estampado. Sobre dicho estampado, he colocado la fotografía del bebé y en la parte inferior he impreso en papel verde, el nombre del homenajeado y la fecha del bautizo.


Per terminar la cajita, he atado la etiqueta a la parte posterior de la caja y con cordeles de colores distintos he hecho un lazo para cerrar cada detallito.


El último detalle de los regalos ha sido esta caja de fresas reciclada, pintada de blanco y decorada con papel estampado que me ha servido para poder transportarlos todos juntos. No podía faltar el nombre del homenajeado en la parte delantera, troquelado con un poco de goma eva.


Y hasta aquí los detalles que he preparado para este bautizo que espero que os hayan gustado.

Y en caso que queráis sorprender a vuestros invitados con unos regalitos tan chulos y originales como estos, no dudéis en preguntarme información y estaré encantada de preparaos unos detallitos especiales para vuestra celebración.

BESOS!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada