dilluns, 16 de maig del 2016

Targeta globus flotant/ Tarjeta globo flotando


**

Bona tarda a tots i a totes,

Per avui tenim una targeta amb un globus amb efecte flotant ja que sobresurt de la targeta.



Per fer la targeta, avui comencem per la base, una cartolina blanca de 7*15, menys ample que la que faig servir normalment, per tal que em permeti que el globus sobresurti. En la part posterior, com es pot observar a la foto hi he ficat un tros de 3 cm de plàstic per tal de donar rigidesa a la targeta quan estigui tancada i que no es doblegui el globus.



Continuem pel paper decorat de la part davantera, en aquest cas un cel blau turquesa amb uns núvols que m'han vingut perfectes per muntar l'escena. Al igual que la base, tan sols té 7 cm d'amplada.


Es el torn del dibuix, el globus, el gat i el regal. Aquests els he calcat i pintant amb colors de fusta, i per unir la part del globus amb la cistella he fet servir cartolina negra tallada fineta simulant les cordes.

Pel regal que penja he utilitzat un tros de cartolina daurada.


Per últim ja sols ens queda pegat tot el conjunt del globus sobresortint de la targeta i fer la dedicatòria, en aquest cas "feliç aniversari" amb embossing en calent de color platejat.

I fins aquí la targeta d'avui, espero que us hagi agradat i ens veiem dijous.

PETONS!


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Para hoy tenemos una tarjeta con un globo con efecto flotante ya que sobresale de la tarjeta.


Para hacer la tarjeta, hoy he empezado por la base, una cartulina blanca de 7*15, menos ancha de la que hago servir normalmente, para que permitiera que sobresaliese el globo. En la parte posterior, como se puede observar en la foto he puesto un trozo de 3 cm de plástico para dar rigidez a la tarjeta cuando esté cerrada y que no se doble el globo.



Continuamos con el papel decorado de la parte delantera, en este caso un cielo azul turquesa con nubes que me ha venido perfecto para montar el fondo. Al igual que la base, solo tiene 7 cm de ancho.


Es el turno del dibujo, el globo, el gato y el regalo. Estos los he calcado y pintado con colores de madera y para unir la parte del globo con la cesta he hecho servir cartulina negra cortada finita simulando las cuerdas.

Para el regalo que lleva colgando el gato, he utilizado un trozo de cartulina dorada.


Por último nos falta pegar todo el globo sobresaliendo de la cartulina decorada y poner la dedicatoria, en este caso "feliç aniversari" con embossing en caliente de color plateado.

Y hasta aquí la tarjeta de hoy, espero que os haya gustado y nos vemos el jueves

BESOS!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada