dijous, 12 de maig del 2016

Targeta amb paper vegetal i embossing/ Tarjeta con papel vegetal y embossing


**

Bones a tots i a totes,

Per avui us porto aquesta targeta feta amb paper vegetal i embossing en calent.


Per començar he tallat un troç de paper vegetal de mida targeta 10*15 cm. Llavors amb aquests segells de flors he estampat flor per flor i fent el embossing en calent de cada color per separat fins que he composat el fons.



He deixat una part sense estampar que es la que posteriorment contindrà la dedicatòria. En aquesta part central hi he enganxat una cartolina blanca al igual que per la part posterior de la tapa i la interior i exterior de la part posterior de la targeta, generant així 3 espais en blanc on poder escriure les dedicatòries del interior de la targeta.


Per fer la dedicatòria de la targeta, he troquelat la paraula "Millora't" en cartolina negra i decorat amb dues línies negres i una de platejada les vores del rectangle blanc.


Els últims detalls han estat, una mica de Wink Stella Glitter en algunes de les flors i arrodonir les vores del paper vegetal.


I ja tenim finalitzada la targeta d'avui. Espero que us sembli original i que tingueu bon cap de setmana.

PETONS!

**

Buenas tardes a todos i a todas,

Para hoy os traigo una tarjeta hecha con papel vegetal y embossing en caliente.



Para empezar he cortado un trozo de papel vegetal de medida tarjeta 10*15 cm. Seguidamente y con los sellos de las flores, he ido estampando flor por flor y haciendo embossing en caliente de cada color diferente y por separado hasta que he compuesto todo el fondo.



He dejado una parte en el centro sin estampar, ya que será la que posteriormente tendrá la dedicatoria. En esta parte central he pegado una cartulina blanca al igual que en la parte posterior de la tapa y en la interior y exterior de la parte posterior de la tarjeta, generando así tres espacios en blanco donde poder escribir las dedicatorias del interior de la tarjeta.


Para hacer la dedicatoria de la tarjeta, he troquelado la palabra "Millora't" en cartulina negra y decorado con dos líneas negras y una de plateada los bordes del rectángulo blanco.


Los últimos detalles han sido, un poco de Wink Stella Glitter en algunas de las flores y redondear los bordes del papel vegetal.


Y ya tenemos finalizada la tarjeta de hoy. Espero que os haya gustado y que tengáis un buen fin de semana.

BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada