dilluns, 9 de maig del 2016

Rellotge de paret/ Reloj de pared (KITHOUSE)


**

Bona tarda a tots i a totes, 

Avui us porto una nova manualitat, en aquest cas he realitzat el kit de la casa Kithouse que es un rellotge de paret.



El kit és molt complert i ve amb tot el necessari per muntar aquest petit poble, en el meu cas el vaig comprar amb la decoració de roba, però també en tenen de paper.


Un cop totes les peces separades i distribuïda quina robeta volia per a cada casa, vaig anar retallant a mida i enganxant cada façana al seu lloc amb cola blanca.


Per donar un toc diferent, i tenint en compte que totes les robetes eren de les mateixes tonalitats de color, vaig decidir cobrir les zones de les teulades amb paper estampat.


Amb les façanes cobertes, arriba l'hora de les cortines i finestres, amb les mateixes robes que venen el kit he anat cobrint cada finestres. Veureu que he doblegat la tela per tal de donar volum a les cortines i que sortissin cap en fora.


Per últim he muntat el rellotge i amb uns rub-ons (calcomanies que en diem nosaltres) he ficat els detallets dels ocells i les flors, al ser roba s'han adherit correctament. Finalment he situat la façana sobre la corresponent base.


I fins aquí la manualitat d'avui, ara tan sols em falta trobar-li un lloc a casa.
Espero que us hagi agradat i fins el pròxim dia.

PETONS

**

Buenas tardes a todos y a todas,  

Hoy os traigo una nueva manualidad, en este caso he realizado el kit de la marca Kithouse que es un reloj de pared.


El kit es muy completo y viene con todo lo necesario para montar este pequeño pueblo, en mi caso lo compré con tela para la decoración pero también hay la opción de papel.


Una vez separadas la piezas y distribuida que tela quería poner en cada casa, he ido recortando a medida y pegando con cola blanca cada una en sus sitio.


Para dar un toque diferente y considerando que todas las telas eran del mismo tono de color, me decidí por cubrir las zonas del tejado con un papel estampado a rallas para dar un toque diferenciado a esta parte.


Con las fachadas cubiertas, es el turno de las cortinas y ventanas. Con las mismas telas que vienen en el kit he ido cubriendo cada ventana, doblando la tela de tal manera que sobresaliese de la ventana para dar volumen a las zonas.


Por último he montado el reloj y con unos rub-ons (calcomanias) he puesto los detallitos de los pájaros y flores, al ser ropa se han adherido correctamente. Finalmente he situado las fachadas sobre la correspondiente base.


Y hasta aquí la manualidad de hoy, ahora tan solo me queda encontrarle un sitio en casa.
Espero que os haya gustado y hasta el próximo día.

BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada