dijous, 31 de març del 2016

Caixa empaperada / Caja empapelada


**

Bona tarda a tots i a totes, avui una altre manualitat diferent, que portavem molts de dies amb targetes. Per l'entrada d'avui he preparat aquesta capsa de paper maché que he cobert amb paper d'arròs fent una mica de decoupage.




Per començar he pintat la caixa amb una mica de pintura acrílica blanca per matar el color marró de la caixa. El full de paper d'arròs l'he tallat a trossets, alguns de formes quadrades i altres resseguint les siluetes de la figura. 


Poc a poc i amb cola blanca he anat enganxat cada part composant la decoració. Un cop acabat he donat una nova capa de cola blanca per protegir millor la caixa.





Per la tapa he retallat un troç gran amb la forma de la estrella i amb l'ocell ben centrat. Les vores les he cobert de rectangles més petits decorats.

Per últim, tot i que no es veu bé a la fotos, he cobert el ocell amb una mica de Wink Stella Glitter per donar-li un brillo a la tapa.


I fins aquí la capceta modificada d'avui. Espero que us hagi agradat i ens veiem la setmana que bé.
Recordeu que encara teniu temps de participar en el concurs de la llibreta. Teniu temps fins diumenge!!!!

PETONS!!!


**

Buenas tardes a todos y a todas, hoy otra manualidad diferente, que ya llevábamos muchos días con tarjetas, para la entrada de hoy os he preparado esta cajita de papel maché que he cubierto con un papel de arroz haciendo un poco de decoupage.


Para empezar he pintado la caja con un poco de pintura acrílica blanca para matar el color marrón de la caja. La hoja de papel de arroz la he cortado a pedacitos, algunos con formas cuadradas y otros resiguiendo las siluetas de las figuras. 


Poco a poco y con cola blanca, he ido pegando cada trozo componiendo la decoració. Una vez terminado, he dado una nueva capa de cola blanca para proteger mejor la caja.





Para la tapa, he recortado un trozo grande, con la forma de la estrella con el pájaro bien centrado. En los bordes he puesto también pequeños rectángulos de papel decorado.

Por último, aunque no se ve del todo bien en la foto, he cubierto el pájaro con un poco de Wink Stella Glitter para dar un toque de brillo en la tapa.


Y hasta aquí la caja modificada de hoy. Espero que os haya gustado y os espero la semana que viene.
Recordad que aun tenéis tiempo de participar en el concurso para ganar la libreta. Tenéis tiempo hasta el domingo!

BESOSSS!


**

1 comentari: