dilluns, 7 de març del 2016

Targetes masculines


**

Bona tarda a tots i a totes,

Aprofitant que ja s'acosta el dia del Pare, farem una petita sèrie de targetes masculines per regalar tan el dia del pare com en altres ocasions, no tot poden ser floretes i animalets, també em de fer scrap pels homes de la casa jejejeje




 I aquí tenim la primera targeta, com veieu es molt simple i amb colors foscos. Aquest cop la estructura de la targeta és en forma de finestra amb els dos panells que s'obren cap al lateral i muntada sobre una cartolina negra.


Els dos panells frontals tenen un panell de cartolina lila estampada, tallada un centímetre més petita que la base negre i amb les vores ombrejades amb la tinta Distress vintage photo.


A la part superior del panell esquerra i oposadament, a la part inferior del panell dret, hi he ficat dos encuadernadors rodons de color daurat per donar un toc industrial.


Per el tancament frontal he utilitzat aquesta maquina d'escriure retallada d'un paper estampat, li he ombrejat les vores i amb foam 3D, la he enganxat sobre un tros de cartolina marró, que a la vegada també tenia les vores ombrejades i també està enganxada sobre la cartolina negra amb més foam.


Per la part interior he preparat una altre peça de cartolina lila estampada sobre la cual hi he enganxat una cartolina blanca un centímetre més petita on hi he estampat la dedicatòria de "Felicitats" de color lila.


I fins aquí la targeta d'avui, com sempre espero que us hagi agradat i ens veiem en el pròxim post amb una altre targeta d'estil masculí.

PETONS!



**

Buenas tardes a todas y a todos,

Aprovechando que ya se acerca el día del padre, empezamos hoy una miniserie de tarjetas masculinas, tanto para regalar el día del padre como en otras ocasiones, y es que no puede ser todo florecitas y animalitos, también tenemos que hacer scrap para los hombres de la casa jejeje


Y aquí tenéis la primera tarjeta, como veis es muy simple y con colores oscuros. Esta vez la estructura de la tarjeta es en forma de ventana con los dos paneles que se abren hacia el lateral y montada sobre una cartulina negra.


En los dos paneles frontales he montado sobre la cartulina negra, una cartulina lila estampada, cortada un centímetro más pequeña y con los bordes entintados con tinta Distress vintage Photo.



En la parte superior del panel izquierdo y de forma opuesta en la parte inferior del panel derecho, he puesto dos encuadernadores redondos de color dorado para dar un toque industrial.


Para el cierre frontal he utilizado este dibujo de una máquina de escribir que he recortado de una hoja estampada, le he sombreado los bordes y con foam 3D la he pegado sobre un trozo de cartulina marrón, que a su vez también tiene los bordes sombreados y está pegada con más foam sobre una cartulina negra. 


Para la parte interior he preparado otra pieza de cartulina lila estampada sobre la cual le he pegado una cartulina blanca, un centímetro más pequeña, donde he estampado la dedicatoria de "Felicitats" en color lila.


Y hasta aquí la tarjeta de hoy, espero que os haya gustado y nos vemos en la próxima entrada con una nueva tarjeta masculina.

BESOS!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada