dijous, 10 de març del 2016

Targetes masculines 2


**

Bona tarda, i continuem amb les targetes masculines, avui va de bicicletes :)




Així que aprofito la avinentesa per ambientar el post amb aquesta cançó.


Com podeu veure hi ha un clar protagonista, les bicicletes troquelades amb el Die "Bicycle" de la marca Paper Smooches.


Per començar he retallat 6 rectangles amb cartolina de 6 colors diferents que combinessin entre ells i llavors en el centre hi he troquelat la bicicleta, guardant totes les parts, avui no es tira res!!


Poc a poc he anat reconstruint el rectangle, intercanviant la silueta de la bicicleta per una d'un altre color. Un cop tots els rectangles refets, els he enganxat sobre una base de cartolina blanca.


Per últim una dedicatoria coberta amb una mica de glossy accents, "Life is too short to wait", així que no es pot perdre el temps jejeje.

I fins aquí una altre targeta masculina i sencilla. Espero que su hagi agradat i en veiem dilluns amb una altre entrega de la mini serie.

PETONSS!!!


**

Buenas tardes, aquí estamos de vuelta con una nueva tarjeta masculina. Y hoy os quiero dejar una canción para ambientar el post :)


Ahora que ya estamos ambientados, a por la tarjeta de hoy!


Como podéis ver hay un claro protagonista, las bicicletas troqueladas con el Die "Bicycle" de la marca Paper Smooches.


Para empezar, he recortado 6 rectángulos con cartulina de 6 colores distintos que combinasen entre ellos y entonces en el centro he troquelado la bicicleta, guardando todas las piezas, hoy no se tira nada!!


Poco a poco he ido reconstruyendo el rectángulo, intercambiando la silueta de la bicicleta por otra de un color distinto. Una vez he tenido todos los rectángulos recompuestos, los he pegado sobre una cartulina blanca.


Por último, nos queda la dedicatoria cubierta con un poco de Glossy Accents y con la frase "Life is too short to wait", así que no se puede perder el tiempo jejeje.

Y hasta aquí esta nueva tarjeta masculina y simple. Espero que os haya gustado y nos vemos el lunes con una nueva entrega.

BESOSSS!!!



**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada