dilluns, 14 de març del 2016

Targeta masculina 3


**

Hola a tots i a totes!
I avui continuem amb la tercera entrega de la mini serie, avui pels més aventurers.




Comencem a un recull de diferents papers estampats per fer tot el muntatge. Primer una cartolina negra, mig centímetre més petit un paper estampat marró amb fletxes al cual li he entintat les vores de color blanc.


Continuem amb el paper verd amb la frase "Dream destination", que abans d'enganxar a la base que ja teniem li he enganxat a sota una cartolina negre per fer-li el marc. Les vores del paper estampat també estan entintades, en aquest cas amb Distress "old paper".


Ja sols ens queda el últim tros en aquest cas tallat en forma d'etiqueta i amb un estampat d'un mapa. Al igual que abans, enganxat sobre una cartolina negra que li fa de marc i amb les vores entintades. Els últims tocs, li donen la paraula "Aventura" estampada en vermell i el cordill a la part superior.


Per últim la dedicatòria, ja que parlem d'aventures, aquesta banderola amb "Be brave, be happy" que he estampat i li he fet embossing en calent de color blanc. Per donar-li una mica més de presencia, he pintat el espai de la banderola amb color blanc, així resalta més.

I fins aquí la targeta d'avui, ja sols ens queda la especial del día del pare (per dijous) Espero que us hagi agradat.

PETONS!


**

Hola a todos y a todas!
Y hoy continuamos con la tercera entrega de la mini serie, hoy para los más aventureros.


Empezamos con varios papeles decorados para hacer las distintas capas de la tarjeta. Primero una cartulina negra, medio centímetro más pequeño un papel estampado marrón con flechas al cual le he entintado los bordes de color blanco.


Continuamos con el papel verde con la frase "Dream destination", que antes de pegar a la base que teníamos le he pegado debajo una cartulina negra para hacerle el marco. Los bordes del papel estampado también están entintados, en este caso con Distress "old paper".


Ya solo nos queda el último trozo, este cortado en forma de etiqueta y con un estampado de un mapa. Al igual que antes, pegamos una cartulina negra que le hará de marco y le entintamos los bordes. Los últimos toques, los dan la palabra "Aventura" estampada en rojo y el cordel de la parte superior.


Por último la dedicatoria, ya que hablamos de aventura, que mejor que esta banderola con la frase "Be brave, be happy", que he estampado y hecho embossing en caliente de color blanco. Para que resaltase un poco más he pintado el interior con color blanco.

Y hasta aquí la tarjeta de hoy, ya solo nos queda la especial del día del padre (el jueves). Espero que os haya gustado.

BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada