dijous, 17 de març del 2016

Targeta masculina 4 - DIA DEL PARE


**

I ja hem arribat a la última entrega, avui ESPECIAL DIA DEL PARE!!!




Com en aquestes últimes targetes, continuem amb les tonalitats marrons i negres. En aquest cas he utilitzat un paper estampat que simula la fusta i l'he tallat en trosos verticals per simular uns taulons d'un palet. La base de la cartulina blanca, la he entintat amb tinta distress "vintage photo" i "brushed corduroy" i a sobre hi he enganxat els taulons de fusta, lleugerament entintats per les vores.


Ara es el torn de les decoracions, la primera aquest marc de fotos marró al cual li he entintat les vores i li he enganxat un tros de paper vegetal per la part del darrera. A davant un gran bigoti i la dedicatoria "El teu dia!"


La segona decoració, una càmera de fotos, també marró i amb les vores entintades. Tan aquesta càmera com el marc, els he enganxat a la base amb foam 3D.


Per últim ja sols ens queda el nom del homenatjat, amb unes lletres autoadhesives he escrit la paraula "PAPA" verticalment a la banda esquerra de la targeta. Ahh i que no se'm oblidi, les vores de la targeta ben arrodonides.

I fins aquí la targeta d'avui i aquesta mini-serie de targetes masculines. Espero que us hagi agradat i ens veiem dilluns amb una entrada totalment diferent.

PETONS!


**

Y ya hemos llegado a la última entrega, hoy ESPECIAL DÍA DEL PADRE!!!


Al igual que en estas últimas entregas, continuamos con las tonalidades marrones y negras. En este caso he utilizado un papel estampado que simula la madera y lo he recortado en tramos verticales para simular los tablones de un pale. La base de la cartulina blanca, la he entintado con tinta distress "vintage photo" y "brushed corduroy", sobre esta base he pegado los tablones de madera, ligeramente entintados por los bordes.


Ahora es el turno de las decoraciones, la primera este marco de fotos marrón con los bordes entintados y al cual le he pegado en la parte posterior un trozo de papel vegetal. En la parte frontal un esplendido bigote y la dedicatoria "El teu dia".


La segunda decoración, una cámara de fotos, también marrón y con los bordes entintados. La cámara y el marco los he pegado a la base con foam 3D.


Ya solo nos queda poner el nombre del homenajeado, en esta ocasión, con unas letras autoadhesivas he escrito la palabra "PAPA" verticalmente en el lado izquierdo de la tarjeta. Ahh y que no se me olvide, las esquinas de las tarjetas bien redondeadas.

Y hasta aquí la tarjeta de hoy y esta mini-serie de tarjetas masculinas. Espero que os haya gustado y nos vemos el lunes con una entrada totalmente distinta.

BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada