dilluns, 28 de març del 2016

Bossa per xocolatines/Bolsa para chocolatinas


**

Com va el dilluns de Pascua??? Ja us heu menjat la Mona??
Per avui he preparat una cosa molt sencilla, una bosseta per ficar-hi les figures de xocolata que es regalen en un dia tan especial com avui. 




 He creat la bossa a partir d'una fulla de paper, en aquest cas de color verd.  A la part superior, en la solapa que tanca hi he enganxat un tros d'un altre color per donar varietat i hi he fet els dos foradets per passar la cinta.


Per fer la decoració, per una banda he tallat dos trams de gespa amb el "Grassy border" de Lawn Fawn, seguidament i amb cartró corrugat he fet el conill al que he afegit un fantàstic llacet vermell. Per últim he retallat tres ous en tres papers estampats diferents, els quals he cobert de wink Stella Glitter.


 Ja sols queda la dedicatòria, amb unes lletres adhesives, que heu vist altres vegades ;), he ficat "FELIÇ MONA"

Com veieu la manualitat d'avui ha esta molt simple i sencilla, de totes formes espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONSSS!


**

Cómo va el lunes de Pascua??? Ya os habéis comido la Mona?
Para hoy os he preparado una cosa muy sencilla, una bolsita para poner las figuras de chocolate que se regalan en un día tan especial como hoy. 


He creado la bossa a partir de una hoja de papel, en este caso de color verde. En la parte superior, en la solapa que cierra he pegado un trozo de otro tono de verde para dar variedad y he marcado los dos agujeros que nos servirán para pasar la cinta que cierra la bolsa.


Para hacer la decoración, por un lado he cortado dos tramos de césped con el "Grassy border" de Lawn Fawn, seguidamente y con un cartón corrugado he hecho el conejo al cual le he añadido un fantástico lazo rojo, por último he recortado tres huevos en tres papeles estampados distintos, a los cuales les he dado un toque de wink Stella Glitter.


Ya solo nos queda la dedicatoria, con unas letras adhesivas, que ya me habéis visto otras veces, he puesto "FELIÇ MONA"


Como veis la manualidad de hoy ha sido muy simple y sencilla, de todos modos espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSSSS!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada