dimarts, 1 de març del 2016

Un bosc en un pot/ Un bosque en un bote


**

Bona tarda a tots i totes, avui la meva versió d'aquest vídeo de Lawn Fawn, que ells han fet amb els seus nous segells de les fades, que segur que ja coneixeu :)




I aquí teniu el meu petit bosc de gnoms a dins d'un pot. El procediment que he seguit es bàsicament el que podeu veure en el vídeo. Primer he fet el terra amb una bola de forespan que he enganxat a la tapa amb una mica de silicona calenta. Despès la he cobert de verdet artificial (del que em va sobrar de fer el pessebre jejeje). He tingut que fer la bola mes petita perquè capigues tot a dins del pot. 


Per fer tots els habitants del bosc, he fet servis varis segells. De la casa My favourite things he calcat els gnoms, per fer la casa he utilitzat la de la col·lecció Gnome Sweet Gnome de Lawn fawn i per la resta d'animalets voladors, els de la col·lecció Let's play també de Lawn Fawn.


Un cop dibuixats tots els personatges, els he pintatamb retoladors. Seguidament els he retallat i preparat pel muntatge, en el cas dels gnoms i la casa, he enganxat un escuradents al darrera per poder-lo clavar a la bola de forespoan.

Per les abelles i les papallones, he preparat dos filferros (d'aquests que tanquen el paquet de pa bimbo) per simular que estan volant.


 Un cop tot a punt i amb la vegetació treta d'un ramet d'aquest de flors de plàstics, he anat muntant la escena amb els dibuixets, cobrint el terra amb floretes i boletes i el fons amb les rames de boletes on hi ha les papallones i abelles i les fulles que acaben de donar prespectiva al conjunt.


I fins aquí el meu bosc en miniatura, espero que us hagi agradat la adaptació de la idea.

PETONS!



**

Buenas tardes a todos y a todas, hoy os quiero enseñar mi versión de este vídeo de Lawn Fawn, que ellos han hecho con sus nuevos sellos de las hadas, que seguro que ya conocéis.


Y aquí tenéis mi pequeño bosque de gnomos dentro de un bote. El procedimiento que he seguido, es básicamente el que podéis ver en el vídeo. Primero he hecho el suelo con una bola de forespan que he pegado con silicona caliente a la tapa. Después la he cubierto con musgo artificial (del que me sobro del pesebre jejeje) 


Para hacer todos los habitantes del bosque, he hecho servir varios sellos. De la casa My favourite things he calcado los gnomos, para hacer la casa he utilizado la de la colección Gnome Sweet Gnome de Lawn Fawn y para el resto de los animalitos voladores, los de la colección Let's play también de Lawn Fawn.


Una vez dibujados todos los personajes, los he pintado con rotuladores. Seguidamente los he recortado y preparado para el montaje, por un lado a los gnomos y a la casa les he pegado un palillo por detrás para poder clavarlos a la bola de forespan.

Por otro lado, para las abejas y mariposas, he preparado dos alambres (de esos que cierran el paquete de pan bimbo) para simular que están volando. 


Una vez todo listo y con la vegetación sacada de una ramillete de esos de flores de plástico, he ido montando la escena con los dibujos, cubriendo el suelo con las flores y bolitas y preparando el fondo con las ramas de bolitas en las que he pegado las mariposas y abejas y las hojas verdes para terminar de dar perspectiva al conjunto.


Y hasta aquí mi bosque en miniatura, espero que os haya gustado mi versión de la idea.

BESOS!

**

1 comentari: